Шановні абоненти!
Зараз ми виробляємо зміну білінгової системи і розширення каналу зв’язку. Періодично абоненти в деяких районах можуть відчувати дискомфорт при використанні наших послуг (низька швидкість, перебої, високий пінг). На наш жаль, процес переходу і налагодження нового обладнання займає деякий час. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
У новій білінгової системи у всіх наших абонентів з’явиться можливість поповнювати баланс банківськими картками (VISA і MasterCard) і через сервіс Приват24. Також можна буде дивитися статистику по трафіку і поповнювати свій баланс з будь-якої точки світу.
Також, додаткові незручності принесла негода. Ніхто не очікував, що в кінці квітня буде настільки сильний сніг з вітром. В першу чергу ми відновлюємо пошкодження на магістральних лініях. Ви можете повідомити нам про обрив кабелю на номери технічної підтримки 093-908-20-20, 097-908-20-20, 057-751-12-21 з 09:00 до 19:30. Всі ваші заявки ми опрацюємо в найкоротші терміни.
Щиро Ваша, команда «Кіберлан»